מוזה - יעוץ. שיווק. מיתוג - 5 דרכים לשימוש נכון במערכת דיוור ישיר

5 דרכים לשימוש נכון במערכת דיוור ישיר

כולם כבר כותבים הכל, 
כל יום אני מקבלת כל כך הרבה מיילים,
אין לי כוח לפתוח אותם בכלל,
ועוד פעם מספרים לי איזה שהוא סיפור ואז מנסים למכור לי משהו.
נמאס לי מהמיילים הרבים האלה..
לקוחה יקרה בשיחה על למה כדאי לה להשתמש במערכת דיוור,
שטחה בפניי את טענתה כי מערכת דיוור איננה אפיק רלוונטי עבורה מכיוון שהיא בעצמה כבר לא פותחת אי מיילים בכלל.


אבל אנחנו כבר יודעים מניסיון:
דיוור ישיר מביא הרבה מאוד לקוחות רלוונטיים חדשים לעסק!!
יותר מפליירים, עיתונים, רדיו ואפילו טלוויזיה.
הדיוור הישיר מגיע ללקוחות פוטנציאליים ישירות הביתה לתיבת הדואר האישית שלהם.
דיוור שיוצא עם מסר מדויק לרשימה הנכונה בזמן הנכון,
יביא לתוצאות מרחיקות לכת גם בחשיפה ללקוחות וגם במכירות ממש.


מניסיון דיוור ישיר פשוט עובד!!! רוצה לדבר איתנו על זה?

ריכזתי עבורכם, 5 דרכים כיצד להשתמש באפיק זה נכון:
 
תזכורות
בקצב המהיר של חיינו אנחנו לא זוכרים כלום, אפילו לא מה אכלנו לארוחת הערב אתמול, ובטח לא מתי היה התור האחרון שלנו אצל רופא השיניים.
פה נכנס הערך הראשון של הדיוור שלך! תזכורת.. יכול להיות כל דבר שיזכיר ללקוח שלך מתי הוא צריך להחליף שמן ברכב, או להציע לו לרכוש שוב עוגה אצלך ליום הולדת של דודה חנה. שיטה זו מצוינת כל עוד השירות או המוצר הוא משהו שצריך לחזור עליו אחת לתקופה. ובנוסף הלקוח יהיה מאוד מרוצה לקבל יחס אישי ותזכורת אישית.

קידום
כולם אוהבים לחסוך כסף! אם כך דרך מצוינת למשוך את תשומת לב הלקוחות, עם הצעה מפתה של חיסכון של כסף. לשלוח דיוור עם ההזדמנות לזכות במוצר חדיש בהנחה בצורת 15% הנחה או 100 ₪ פחות. וכך לידע לקוחות קיימים וחדשים עם מה שיש לכם להציע.
לא לשכוח לתת תאריך תפוגה ולהדגיש אותו במייל, בכדי שהלקוחות ימהרו לחסוך כסף עכשיו לפני שההצעה תיגמר.

קטלוג מוצרים
לשלוח את רשימת כל המוצרים או השירותים שאתם מספקים. מה בעצם לעסק שלכם יש להציע. סוג כזה של דיוור יכול לאפשר ללקוח לרכוש את המוצר או השירות בהזמנה דרך המייל. לא לשכוח להשאיר מספר טלפון וכתובת האתר שלכם, כדרך חלופית להזמנת המוצר/השירות.
בדיוור כזה אתם נותנים תוקף למוצרים או השירותים שלכם ונותנים להם את ההזדמנות לרכוש את המוצר/שירות שלכם.
שימו את קטלוג המוצרים באתר שלכם. וצרפו קישור.

הודעה על מוצר או שירות חדש
כשהעסק שלך מחליט להציע שירות או מוצר חדש זה מרגש במיוחד.
למה לא לחלוק את ההתרגשות עם הלקוחות שלכם? למשל שעכשיו אתה גם בונה גידור חדיש מסביב לגינות שאתה מטפח, או שתוכנת מחשב שאתה מציע עודכנה ומאפשרת ללקוח להשתמש במוצר או בשירות.
אולי אחד מלקוחותיך מחפש את הגידור שאתה מציע אבל לא ידע שאתה מציע זאת.
אבל אם אתה שומר אותו מעודכן הוא יפנה אליך לקוחות בנאמנות.

התחל לשלוח ניוזלטר
הדרך הטובה ביותר לשמור על הלקוחות שלך מעודכנים זה לשלוח ניוזלטר באופן רציף ועקבי, בחר לך באיזה תדירות אתה רוצה לשלוח את הניוזלטר ותדבק בזה. בניוזלטר אפשר לכלול מאמרים, הצעות מיוחדות רק למנויי הניוזלטר, הודעות על המוצרים או השירותים החדשים שלך ולעיתים סיפורים על הצוות שלך.
כשהלקוחות שלך רואים את הניוזלטר על בסיס קבוע הם יתחילו לזכור אותך ואת העסק שלך כאוטוריטה אמינה בתחום.
 
חשוב לזכור לא להגזים ולשלוח יותר מידי אי מיילים.
התדירות הנכונה אחת לשבוע / אחת לשבועיים / אחת לחודש.
תלוי בעסק בהצעות ובתוכן הדיוור. 
אם אתה מריץ קמפיין מסוים, אפשר יותר מפעם בשבוע  (לא כל שבוע).

ישנן חברות רבות המציעות מערכת דיוור אלקטרוני מתקדמת וידידותית למשתמש המאפשרת לבנות בקלות ובנוחות דיוור.

רוצים להתייעץ איתנו בנושא? 

שיהיה בהצלחה,
צוות ניהול השיווק של המועדון לצמיחה עסקית
 
מוזה - ייעוץ. שייוק. מיתוג    |   052-8287554   |   054-7414746   |   051-2287554