מוזה - יעוץ. שיווק. מיתוג - 6 עצות לשיפור השיווק שלך
דף הבית >> מאמרים >> 6 עצות לשיפור השיווק שלך
 
 מהיר, יעיל ומחייב

בעולם השיווקי הרווי של היום צריכים לתפוס את תשומת לב הלקוח
ב-3 שניות או 90 תווים בלבד.

אז מה אפשר לשפר כדי להשפיע על תוצאות השיווק שלנו?


מה נחשב לתוצאה טובה משיווק?
למשוך את הלקוחות לפרסום, להמיר אותם ללקוח פוטנציאלי (ליד), ליצור אמון ומחוייבות ובסופו של דבר להפוך אותם ללקוחות.
 
6 המלצות לשיפור השיווק
1. שיהיה ברור לכולם!
מי אתם? מה אתם עושים? ובמה אתם מבודלים מהמתחרים?
הרבה עסקים שאנחנו פוגשים לא שולפים את התשובות לשאלות בצורה ברורה ושיווקית.
אם המידע הזה לא נשלף ממך ישירות, אז בטח גם לא אצל אחרים!
התוצאה מזה שגם לקוחות שהשירות/המוצר שלך יכול להתאים להם כמו כפפה ליד לא יבינו שאת הפתרון ימצאו אצלך.

2. הטעות הגדולה של סרטוני הוידאו
סרטונים זו דרך מצויינת לשיווק ולגבי העיניין הזה אנחנו נפגשים מחר. (רוצה להגיע? לחץ כאן)
אך הטעות הנפוצה של המשתמשים בכלי הזה שחושבים שברגע שהעלו סרטון וידאו, הוא פשוט יפיץ את עצמו (ויראלית). ממש לא לחכות לזה, גם אם הסרטון מצויין! חלק מהתכנית השיווקית שלך אמורה לכלול את מטרת הסרטון והדרכים בהם הסרטון יופץ.

3. לספר את הסיפור בגובה העיניים
לדבר עם אנשים במדיות השונות בשפה פשוטה ולא במונחים מקצועיים מידי! בסופו של דבר הלקוח ירצה לקנות ממך אם הוא יבין בצורה הכי טובה שיש שההצעה שלך מתאימה לו.
מה צריך לעשות? להוריד מונחים מקצועיים לא מובנים מהפרסומים שלך ולהחליפם ל"שפת העם". תוכלו לבצע בדיקת איכות עם אנשים סביבכם, לראות מה הם מבינים.

4. אל תשכחו את הלקוחות הקיימים שלכם
הרבה עסקים שוכחים את הלקוח שלהם, מה זאת אומרת?
כאשר לקוח מרוצה, מהמוצר, מהשירות והתמיכה, הוא הופך להיות לקוח ממליץ.
אפשר לא רק לחכות שימליץ לאחרים (פסיביות), אלא גם לבקש ממנו שיכתוב כמה מילים על השירות שלך, כדי שגם מי שהוא לא מכיר יוכל לקרוא ולהתרשם ממילותיו.

5. לא לשעמם
תעניינו, תהיו מקוריים, ממש לא לרשום את מה כולם רושמים. כי אז המוצר/השרות שלך יהיה עוד אחד מיני רבים, שלא יבלוט והלקוח בטח לא יגיד "או, זה בדיוק מה שאני רוצה!".
הדבר נכון גם לגבי הגרפיקה שמלווה אתכם, המיתוג שלכם משדר ללקוח את מי שאתם ללא מילים, אז תראו האם זה תואם למי שהייתם רוצים.

6. כלי שיווקי הוא רק ליופי אם לא משתמשים בו נכון
יש הרבה מאוד כלים שיווקיים אפקטיביים, אך כל עוד השימוש בהם לא יהיה מעוגן יחד עם המטרות ובסנכרון עם כלים נוספים, הוא ישאר לא אפקטיבי. בתכנית עסקית ושיווקית שממנה צריך לדעת מה הכלי שבו הכי טוב לעסק שלך להשתמש, באילו מסרים. בנוסף למה בחרתם דווקא בו ולא באחרים.

כל הסעיפים הנ"נועדו לעזור לך להגיע למטרות ולמימוש החזון של העסק שלך.

הרבה עסקים שאנחנו פוגשים מגיעים אלינו עם רעיון שיווקי, כזה שיחשוף את המוצר שלהם בצורה מצויינת!
מנסים אותו פעם אחת, פעם שנייה וגם בפעם השלישית,
בכל פעם זה לא הולך...ואז נוטשים את הרעיון והלכים לאחר.


זה לרוב מה קורה כשמנסים כל מיני דברים, יורים לכל מיני כיוונים ללא תכנית מגובשת!

אחרי 2-3 כשלונות פשוט נוטשים!


זה לא אומר שהרעיון לא נכון!
זה רק אומר שהוא לא היה חלק מתכנית פעולה שלמה!


אנחנו ממליצים לכל עסק שבאמת רוצה להצליח
להפסיק לירות באוויר ולהתחיל לעבוד עם מטרה וכוונת

לפרטים נוספים
לחץ כאן >>
 
 
 
מוזה - ייעוץ. שייוק. מיתוג    |   052-8287554   |   054-7414746   |   051-2287554